wtorek, 4 lutego 2014

Jak to się naprawdę zaczęło?

Witam. Psami interesował się prawie każdy z nas, jedni bardziej inni mniej. Każdy będąc dzieciakiem chciał miec psa, lecz jak wiadomo w większości przypadków był to dziecięcy kaprys. Nieliczni jednak po docenieniu tego jak wiele nasz czworonożny przyjaciel może nam zaoferować oraz nas nauczyć, nie wyobrażają sobie życia bez niego. Nie mówie tutaj o "posiadaniu psa" lecz o wspólnym życiu z nim, wiele osób stanowczo myli te pojęcia. W moim przypadku, kilka lat temu, miałem to szczęście by wybrać sobie kompana do życia. Już jako nastolatek przy wyborze psa kierowałem sie tym czy będzie on odpowiedni dla mnie i mojego stylu życia. Najważniejszy był fakt, iż pies miał być głównie towarzyszem do sportu. Jako, że od zawsze fascynowały mnie zachowania wilków, wybór padł na rasy pierwotne. Dodać do tego fakt, że preferuje spędzać czas z dala od zgiełku miasta, raczej bliżej natury postanowiłem, że dobrym wyborem będzie Husky Syberyjski. Jak się później okazało trafiłem w dziesiątkę! Tak właśnie zaczęła się moja przygoda z psami która nie zawsze jest łatwa jak mogłoby się wydawać i którą będę starał się tutaj jak najlepiej opisać.
Pozdrawiam Darek! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz